EVENIMENTE

Cerinte:

 

• Candidatul ideal trebuie sa fie dinamic, motivat profesional, orientat catre lucrul cu oamenii, abilitati de lucru in echipa.

• Experienta intr-un domeniu similar minim 2 ani

• Foarte bun cunoscator al sistemelor de operare Windows si retelistica.

• Cunostintele / aptitudinile de electronica constituie un avantaj important.

• Cuno?tin?e avansate de Excel (tabele pivot, grafice, filtrarea datelor, functii avansate)

• Capacitate de analiz? ?i sintez?

• cunostiinte retea

• studii superioare sau experienta in contabilitate constituie un avantaj

 

 

 

Responsabilitati:

 

 

• prelucrarea bazelor de date continand date financiar-contabile

• prelucrarea documentelor ?i extragerea datelor necesare din documentele procesate

• gestionarea / mentenanta calculatoarelor din firma, retea, servere, licente

• rezolvarea eventualelor incidente tehnice

• asigura securitatea echipamentelor prin metode software (Antivirus, Patching)

• proiectare si implementare operatiuni de back-up/recovery

 

CV-urile se depun personal la MIDA reprezentanta Dacia Renault Nissan din Miercurea Ciuc. L-V intre orele –

Vezi mai mult

Valabil doar pentru candidatii din judetul COVASNA

Cerinte:

• Studii medii sau scoala profesionala.

• Cunostinte piese auto.

• Experienta de minim de 1 an intr-o pozitie similara

• Cunostinte medii de operare a MS Office.

• Abilitati de lucru in echipa.

• Carnet de conducere cat. B

 

Responsabilitati:

• gestioneaza stocul fizic de piese de schimb aflat in punctul de lucru

• preia marfa livrata de furnizori si verifica concordanta dintre actele insotitoare ale marfii si marfa

• depoziteaza marfa la locul potrivit in depozit, utilizand eficient spatiul de depozitare

• inmaneaza marfa clientilor interni/externi si completeaza documentatia aferenta

• vinde clientilor, la punctul de lucru, piese de schimb si/sau consumabile pentru autoturisme

• se asigura ca personalul departamentului Service si clientii externi dispun de piesele de schimb intr-o maniera eficienta

• preia comenzile de piese de schimb, aloca piesele de schimb din stocurile existente sau plaseaza comanda la diferiti furnizori, conform procedurii interne.

• urmareste si prioritizeaza comenzile, astfel incat sa raspunda in mod optim necesitatilor afacerii

 

CV-urile se depun personal la unitatea MIDA din Sfantu Gheorghe, DN 12, km 8 F.N L-V intre orele 8.00 - 16.00

Vezi mai mult